martes, 3 de abril de 2012

Sant Martí d'Empúries per MariTourist


Tinc la sort, aquesta setmana santa, de passar uns díes a un poblet de la Costa brava, Sant  Martí d´Empúries.(Can De Gloire, una casa antiga, genuina i bonica)). 

A risc de "topicar", vull expressar la admiració que corre per les meves venes, per aquesta costa, tan ben denominada pel periodista Ferran Agulló,"Costa Brava". Vaig passar els estius de infància i adolescència a Calella de Palafrugell, després molt anys a Sant-Feliu de Guixols-S´Agaró_ Santa Cristina d´Aro. 

Conec quasi totes les cales, de Lloret (sí, ja se que la Costa Brava comença a Blanes) fins a Cadaqués,sí, (ja sé que acaba a Port Bou) , hi he tirat l´ancla tantes vegades¡¡¡ 

He viatjat a molts paíssos, ,exótics, elegants, magnífics,, i no he pogut mai deixar de comparar (tant a Seychelles, com a Maldives, per exemple). Donç allò que es diu, ni millor ni pitjor, diferent, però la d´aquesta costa, és la bellesa que sento més propera i la que va conformar el meu sentit de la grandiositat, la natura i l' estética, es el meu gran referent . 


Ja us explicaré lo preciós que es el Passeig de Ronda de Sant Martí d´Empuries a L´Escala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario